Total Pageviews

Wednesday 29 August 2012

PKR & Geng 36 (GT6)

Teman difahamkan Geng 36 atau GT6 mendominasi kepimpinan PKR tanpa disedari oleh DSAI. Ahli geng yang dikatakan  berpangkalan di kawasan Damansara Damai telah menguasai pucuk pimpinan Parti Keadilan Rakyat.

Maklumat ini tersebar luas di kalangan PKR apabilan upacara pengkebumian ahli GT6 baru-baru ini berlangsung dengan penuh adat GT6 dan dihadiri oleh pemimpin PKR dan pada masa sama juga mempunyai jawatan tinggi dalam GT6.

Ada juga teman dengar aktiviti  kumpulan ini menyokong dan menjadi sumber kewangan kepada aktiviti pemimpin-pemimpin PKR dalam politik. Bermaksud hasil aktiviti haram seperti pengedaran dadah, hasil pemeresan dan pergaduhan disalurkan kepada pemimpin ini untuk menampung aktiviti politik dan rasuah mereka untuk mendapatkan kepercayaan terhadap PKR.

Ahli-ahli GT6 dikatakan menggunakan pengaruh dan ugutan supaya ahli-ahli mereka mendapat jawatan tinggi dalam kepimpinan PKR. Perkara ini tidak disedari oleh DSAI sehingga peristiwa GT6 ini diburu oleh polis baru-baru ini.

Lambang Kumpulan Geng 36 atau GT6
 Pemimpin Geng 36 juga Pemimpin PKR
 Istiadat Mengarak bermotosikal GT6
 Bendera Geng GT6 (G36)
Kedai GT6
Bendera Lambang G36

 Antara Ahli Kumpulan G36

Teman juga amat bersedi atas kejadian ini, apakan daya kita merancang tuhan yang maha esa  yang menentukan.

Apa yang penting kita yang masing tinggal harus berbuat baik dan berbaik-baik sesama manusia.

Apa yang paling penting di atas kejadian ini kita harus jangan menggunakan politik untuk merai simpati, kita sama-sama berdoa.

No comments:

Post a Comment