Total Pageviews

Wednesday 4 January 2012

901 : KEMPEN MENYOKONG GAY !!?


Penulis boleh rangkumkan bahawa pihak yang menyokong Anwar Ibrahim dalam Kempen Bebaskan Anwar 901 boleh disamakan dengan menyokong seorang gay tua sebagai pemimpin tidak bermoral kerana dakwaan kes liwat II dan sebagai calon Perdana Menteri negara bayangan.
Rakyat kini sudah membuka mata dan telinga dengan bayangan lakonan Anwar Ibrahim mengheret rakyat untuk turut serta ber-reformasi dan jika tiada siapa yang memberitahu tembelang Anwar sudah ramai yang tahu akan tektik licik beliau serta jadi ianya bukan isu lagi.
Penulis juga bersetuju dengan kenyataan berani dari Raja Petra Kamarudin (RPK) baru-baru ini didalam wawancaranya-Anwar yang berdepan dengan tuduhan liwat tidak lagi relevan dan kerjaya politiknya akan berkubur jika pembangkangkan gagal dalam misi menawan Putrajaya dalam piliharaya umun (PRU) akan datang.
Secara logik adakah layak seorang gay menjadi Perdana Menteri Malaysia, malahan Negara Islam lain pun tidak akan terima pengamal gay menjadi wakil mereka. Anwar sudah banyak membuat kesilapan atas tindakannya sendiri sehinga kini rakyat semakin menolak beliau.
Ketahuilah kita Kempen Bebaskan Anwar 901 telah mula menjerat beberapa kerat mahasiswa turun berdemostrasi di PWTC dan UPSI. Hasutan Anwar kepada anak-anak muda universiti sebagai jalan terakhir untuk menentang pihak berkuasa dan merusuh dijalanan demi keadilan beliau.
Nasihat penulis, jika kita mahu berjuang maka berjuanglah untuk keadilan dan kebaikan orang ramai, bukan hanya untuk memenuhi tuntutan impian terpendam seorang manusia yang terlalu ingin sangat menjadi Perdana Menteri yang kita sendiri tahu moralnya zero.



No comments:

Post a Comment