Total Pageviews

Saturday, 7 January 2012

PELAKON PAKATAN RAKYAT, TAGIH SIMPATI RAKYAT!!!

Ini dia pelakon PR, Fayyard , dia tak ubah macam DS Anwar.. sejibik Top Super Kencing Star!!! … kuikui… Kalo korang nak tahu, si mamat Fayyard ni bukan cedera teruk pun…Cuma calar 0.7cm jerk kat tapak tangan…korang tengok tu, punyala dia berlakon…sampai buka baju macam sesak nafas plak…pastu ade ke cakap kene cucuk dengan racun. !! PUiiihhh…hampeh!!! Saja nak kasi gempak! Ni la golongan munafik, suka besarkan perkara yang kecil.
Lakonan Fayyard Afiq semasa LANG-GAR 901
Lakonan DSAI semasa Bersih 2.0





Kejadian ini berlaku semasa beliau ingin pulang setelah menghadiri satu ceramah ketua umum PKR itu sempena pelancaran LANG-GAR 901 di Galeri Pejuang, Cherok Tok Kun Pulau Pinang. Semuanya demi simpati… Kesian PR dah takde modal dah…

1 comment:

  1. http://bestofhighland.blogspot.com/2012/01/panas-seorang-lagi-anak-muda-mengaku.html

    ReplyDelete